Wednesday, November 09, 2011

ATT ÅKA LOKALTRAFIK I HALMSTAD - INTE VARJE DAG FÖRSTÅS

Kommer faktiskt nästan direkt från busshållplatsen - norra anderberg, mot stan - kom inte med föratt busskortet gällde inte längre. Det trodde jag inte, men det sades till mig att maskinen har aldrig fel. Jaså. En annan passagareare hann bli irriterad för att fördröjde bussen som tydligen redan var sen. Herre Gud, det är första gången någonsin jag får stiga av. Obs att jag går med krycka. Klart att jag önSkar chaufören åt helvete nu, att hon påstår att maskinen har aldrig feL...., dessutom. Det är småkyligt, känner det i näsan. Dra åt helvete Lokaltrafiken, för att det verkar inte finnas några varningar om att PLAST Kortet håller på ta att slut
KONTANTFRITT ÄR TRYGGARE -
NÅGONTING ATT FUNDERA PÅ NÄR MAN G Å R HEMÅT
Det är tyggare.
För Alla.
Svenskar som Msslimer.
TA ERA SÄNGAR OCH GÅ
NI BEHÖVER MOTION

No comments: