Friday, May 11, 2012

INTE DET FÖRSTA MISSFÖRSTÅNDET...

...för drygt tjugo år sedan gick jag på en folkhögskola norr om Medelpad,....en av de
personer jag mest kommer ihåg från denna tid,....flyttade sedan till Island, vad jag
har kvar är en hög med rätt litterära och fantasifulla brev,
Klicka på bilden för förstoring, ja det visste du väl.

. Vem vet vad som egentligen hände sen,   FRÅGETECKEN.

Ack ja, så tiden går...., här är jag vilsen, ...i den stora T Y S T A skogen
Men jag kommer ihåg många episoder ganska väl....
Caroline Ödqvist, från Timrå.
Någon annan som vet något...... frågetccknens frågetecken.

Har förmodligen hittat caroline genom googles bildarkiv,
lite rundare om kinderna,...men visst borde det vara hon.
Och hon är trebarns-mamma....fantastiskt, visste bara om Birna som föddes
på Island. ...det meddelade C i sitt sista brev,...på nittiotalet.

No comments: