Sunday, August 19, 2007

Sån´t man tänker på inför hösten...



http://hvemsida.blogspot.com
(Laholm)
http://drivemyguitar.blogspot.com
(Hylte)
En ursprungligen äldre affisch som jag "snickrar" på åtminstone en gång om året i PhotoShop. Kör ut med dem själv. Det är inte det mest tidskrävande, ... det är att få ihop schemat, och sedan träffa alla i månader..., fortfarande ha något intressant att säga. Men på det stora hela är det bara inspirerande, en mycket viktig del i det hela är just deltagarna, vilket jag tycker är ett mycket bättre ord än "elever".

2 comments:

Anonymous said...

Jooo.. 90-tals Henrik är stört skön ju :) Nu, tycker jag att Henrik bara är jobbig. Och Robert Gustafsson har jag typ aldrig gillat som person och humoristiskt sett har han inte längre något värde. Nile City, Percy Tårar och I Manegen med Glenn Killing på Berns har betytt mkt för mig. Vad för typ av humor funkar för dig?

Mikael M said...

Det mesta kan funka..., i grunden har jag en ganska positiv inställning till komedi, om enkla Tv-komedier; "vad roligt de måste haft", utöver storyn man presenterar,...men vad man som åskådare uppfattar kan ju variera, från tillfälle till nästa. Klart att jag tyckt de nämnda varit roliga också, men...men, hur mycket stålar skall man tjäna på råmobbing?,SOM DET IBLAND