Sunday, January 29, 2006

En helt vanlig bloggare

Ibland går jag som en vanlig människa på stan, så idag i bloggen. Ja, skall köpa ett par (billiga) CD på Maxi, som present till min systerdotter d y, lämna in Europatipset. När jag väl kommer hem igen skall jag börja packa väskan, sortera i pappershögarna (noter, tab)för kommande vecka. Får inte glömma att köpa kaffe. I morgon hoppas jag kunna betala en föresenad hyra. (allt jag inte kan betala skall jag försöka fundera på)

Nya, de mest fantastiska, uppsatser kommer det snart på bloggarna. Besök gärna den nya bloggen här i grannskapet Gobbabibliotheket. Den kräver lite mer tid vid bildskärmen, kommer att avlasta Zagolandet. Inte mobbar jag särskilt ofta, EvaEmma Andersson i AB (fre) påstod att det är mycket mobbing hos bloggare. Nej, det tycker jag inte så där bara, hur mycket har inte h y s t e r i s k a kvällstidningar ställt till med under åren. Jag tycker varje bloggare kunde ha en egen löpsedel (frivilligt) utan för sin bostad; (Läs mig,Läs mig!!) Under kommande vecka måste jag reda ut allt med (kurs)deltagare. Måndagar; Hylte , Tis/Fre: Oskarström, Ons/Tors; Laholm. Elgitarr, akustisk gitarr, i långa banor.

Det krävs mycket förberedelser för att det skall fungera på alla fronter, men det är roligt att träffa alla, det är inte bara jag som ger dom något - de ger mig också mycket!

No comments: